Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 12. dubna 2010

Haibane renmei returns

Opět se do mého života vrací Anime se jménem Haibane Renmei
japonské anime, které mě chytilo za srdce. Snad je to tím, že v něm nikdo nevraždí, nestřílí ani se tam nedějí jiné špatné věci současného světa...

Zdroj: http://injongi.net
Za chvíli to budou už čtyři roky, kdy jsem si do své verze dodělal titulky a kdy mi tento seriál začal velmi pomáhat zahánět chmury a těžké deprese, které mě v našem reálném světě pronásledují. A že teď je mám velmi velké - buďto z pomluv, které se dozvídám o jednom kamarádovi anebo z toho, že to nejsou pomluvy, ale naopak pokradmu říkaná pravda. Obě možnosti jsou dost špatné :-(

Ale dosti mých chmur. Chcete-li se podívat na nějaké údaje ke třináctidílnému seriálu, můžete se zkusit podívat na některý z následujících odkazů