Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 3. června 2010

Překladatel z elfštiny - ohlasy

Pokouším se uvědomit si, proč se mi zdál ten sen, kde překládám hovor mezi lidskou a elfí princeznou, neboť několikero teorií tvrdí, že se nic nezdá bezdůvodně. Před desítkou dní jsem si poznamenal
Jediné, co lidem brání v dokonalosti, jsou lidi. Aneb všechno začíná a končí na lidech. Každá dobrá myšlenka se dá zneužít, za dobrý skutek následuje spravedlivý trest. Pro lidi svět bez lidí.
>>> 27/3/2010 Moudro s otazníčkem
Byl v tom snu problém ve mě, nebo v ostatních lidech? (ptám se podle tohodle moudra) 

Vždy, když se mi zdá nějaký takový sen, u který potřebuju vyložit, nebo promyslet, a tenhle mezi ně jednoznačně patřil, prosím své kamarády, o kterých si myslím, že jsou schopni poradit či nalézt nějakou skrytou myšlenku. Tentokrát se ale nějak moc nezadařilo.

"Ten sen je lepší než scénář na LARP :-D" hlásá jedna z kamarádek. To mi tedy moc nepomohlo.

Druhá z kamarádek vypíchla zřejmě to podstatné: "Já v tom vidím něco z reálného života, ty si věděl, že něco nedopadne, přesto si do toho šel a pokusil si se. Nestalo se ti něco podobného teď někdy?". Stalo - a jak už jsem tady psal - nechce se mi o tom psát sem na blog. Ale sedí to, pokus u jakýsi smír mezi dvěma skupinami, který se nepovedl tak jak by možná měl, ale - narozdíl od snu - ty dvě skupiny jsou schopné spolu pracovně jednat, byť jen po telefonech a emailech ...

Každopádně - díky Margit! Opět si mi pomohla pochopit ...