Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 30. října 2010

Zdravotnictví v podání "mého" zubaře II.

(navazuje na: Zdravotnictví v podání "mého" zubaře)

Můj zubař postoupil na level 2 v naštvávání svých klientů. Objednal mě na 10:00 s tím, že jsem měl přijít o trošku dřív, protože bude potřeba mít i rentgen.

S vyplazeným jazykem a s klením na rtech jsem se do čekárny doplazil v 9:40 - ujel mi totiž bus a čekal. Kdyby právě v tuhle chvíli vyběhla sestra a napsala mi lísteček pro rentgen (cca 10 vteřin práce - na kus papíru narazí razítko , napíše moje nacionále a číselný kód zubu), mohl jsem to stihnout minimálně 3x - rentgen je totiž 20 kroků daleko, jeho ordinace byla prázdná a udělání snímku je na 5 minut čekání, než se onen snímek vyvolá.

V 10:00 odešel předchozí pacient, v 10:05 vykoukla sestra a rovnou mi řekla, že doktor řekl, že mám být přeobjednán. Že vykoukla v 9:30 a já v čekárně nebyl. Na křeslo nastoupil jiný pacient objednaný taktéž na 10:00(!!!) a jeho ošetření mělo trvat ukrutánsky dlouho....

Závěr si můžete udělat sami, já si ho udělal též....