Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. března 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (3.)

Ani za následující kousky se nestydím, ale dnes mám problém s tím, jestli je mám řadit chronologicky podle času vzniku, nebo podle toho, jak jsem je získával já.

Dnes bude zpívat Bára Basicová
  • Stromboli - Vila Áda [pozor pro příznivce káji gotta a popu, zde B.B. "vyje na měsíc"]
  • Stromboli - Sandonoriko. Tuhle skladbičku nahranou nemám, ale líbí se mi její výtvarné zpracování. A poslouchat se dá ;-)


Další skupinou, kterou B.B. prošla byl Precedens. Ale i ten nám nahraný v dobách před revolucí v roce 1990. Elpíčko se jmenovalo "Dívčí válka"...

Později již B.B. nesleduji na kazetách, ani ničím jiným co bych vlastnil. B.B zpívala od té doby kdeco - muzikály, gregoriánské chorály .......

Youtube ale má nejenom tuhle nádhernou věcičku - B.B. jako dvanáctiletá(?) v roce 1975, ale třeba i Bára Basiková paroduje sama sebe :-)