Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 7. července 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal (16.)

Waldemara Matušku jsem nějak moc neposlouchal, začlo to asi v mládí, kdy na pásku sester Matuška nebyl příliš zastoupen, a když už jsem začal víc rozpoznávat zpěváky, pak zrovna v tom okamžiku Waldemar emigroval do spojených států, takže se hrát nesměl.

Přesto ale je na pásku jedna, která mě jímá u srdce.

Santa Lucia - Waldemar Matuška


Na youtube se najde písniček Waldy snad "milion", v mé posmutnělé náladě, kterou mám právě v tomto týdnu mi vyhovují spíše ty, které mají nějaký příběh a nejsou to takzvané hitovky.

Waldemar Matuška - Tálinský rybník


Když pak člověk hrabe hodně usilovně, nalezne něco, co od daného zpěváka vůbec nikdy neslyšel a tak jsem to měl i já nyní.

Waldemar Matuška - Dobrú noc


Tak tedy - dobrou noc přeji !