Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 17. ledna 2012

Opět jedno astrálko?


V minulém roce v měsíci říjnu jsem byl na jedné akci. Tím že jsem přijel poměrně pozdě a už za tmy, takže se nějaké moc velké rozhlížení nekonalo. Jen ve vchodu do hotelové budovy mě udeřila taková zvláštnost. Všude možně narážím na elektronické zabezpečovací zařízení, které má uspořádané tlačítka po trojicích, tady byly jen dvě tlačítka v řadě a "podezřele" velká. To jsem měl v jednom ze snů a nebyl to hezký sen.
Když totiž musíte jít k řediteli, přes předpokoj se skleněnou stěnou (viz obrázek) a na dveřích k sekretářce máte českoněmecký nápis (v reálu česko-anglický), víte, že to nedopadne dobře. Zvlášť v mých snech
kde vše německé slibuje mě, čechovi nějaký problém. Ono je asi problém, když kuju pikle (viz druhý obrázek) v dohledu ředitelny, sice potichu a v klidném popředí, ale za zdí je ve snu cosi německého - v reálu pak kuchyň...

Tento hotelový dům v reálu vypadal, jako kdyby někdo spojil dvě budovy stojící vedle sebe a odboural v určitých místech dělící stěny, ale celkovou dispozici obou budov nechal, takže mohlo vzniknout v prvním patře to, co vzniklo, tedy schodiště, pak dveře do jednoho pokoje, a pak druhé schodiště... I to mě v tom snu trápilo.

V hotelu jsem pak našel ještě dvě místa, kde jsem měl poznatek, že je znám - učebnu se zmatenými vypínači a osvětlením a prostor před ním ....

Ráno jsem měl čas si projít i další místa a vzniklo z toho toto video...


Opět jsem tedy narazil na místo, kde jsem již astrálně byl a pak jsem se již v mých divokých snech sem vracel a vkládal si sem atributy ze svých snů. I když tohle bych si asi troufl tvrdit na sto procent až tak den před svou smrtí, protože i tak mám dojem, že v té přehršli útržků snů, které si kolem tohoto místa pamatuji jsou některé, které by šly splnit, když by se sešly určité podmínky, nebo bych to trošku popostrčil....