Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 20. června 2012

Aktuálně: Mám zlost

Mám zlost, vztek a ... kdovíco ještě

Dnes odpoledne mi nejprve přišla podivná SMSka, později jsem nalezl od dalšího človíčka podivný vzkaz, a když pak přišel i podivný hovor od F*, pochopil jsem odkud vítr vane a napsal rychlou zprávičku jistému kamarádovi a ... BINGO! Všechny podivné zprávičky se náhle ujasnily. Z původního plánovaného pětiminutového hovoru s oním posledním nejmenovaným kamarádem se vyvinula psaná konverzace zvící dvou hodin, ale aspoň jsem se dozvěděl pozadí celé akce, která vedla kamaráda k definitivnímu rozhodnutí dát si pohov od jisté práce a od jistých lidí.

Svoji zlost jsem vyjádřil na Facebooku tímto statusem:
Dovolím si vypůjčit si dnešní příspěvek mého kamaráda a bývalého kolegy, jenž zveřejnil zde na FB. Je to citát:

„Je příjemné pěstovat přátelství ze záliby a z úcty; trapné je pěstovat je pro zisk to vlastně znamená doprošovat se.“ - Jean de La Bruyère
Dost lidí totiž bere "počítačáky" za méněcenné lidi, kteří nemají city, a pomlouvají jejich práci netýkající se počítačů, aniž by ji řádně znali... Mám ve své sbírce "takykamarády", kteří mi zavolají jen když mají problém s kompem, či ty, kteří nechtějí přijmout mé "jiné" já.
Potom, co se stalo mému kamarádovi, taky počítačákovi, je na čase říct: KONČÍME!!!
(zde v komentářích a na FB obecně nehodlám nic k tomuto příspěvku dovysvětlovat)
Ono je to totiž "nakažlivé" a já sám pozoruji na sobě totéž. Mě někteří také volají jen na práci s kompem, když chtějí půjčit prachy, (které opomíjejí vracet), ale nedejbože když potřebuji pomoct já. Vrcholem všeho bylo, když partnerka jednoho "takykamaráda" mě pozvala na kafe (zjevně jí už bylo blbé chování partnera), ale když jsem volal onomu pánovi, jestli za půlhodinky mohu přijít na (to) kafe, tak jsem se dozvěděl, že s partnerkou zrovna jedou ku Praze. Nevěděl jsem, že v autě mají televizi ....................................

Jsem zvědav, co z onoho prostého "prásknutí do stolu" od tohoto kamaráda ještě bude.

update 21/6/2012 20:36 - like mému příspěvku na FB dávají v naprosté většině další počítačáci

update 21/6/2012 21:30 - samostatná kategorie je poděkování počítačákům - když už přijde, tak často zní  slůvko děkuju jako: "tak já ti teda děkuju, žes mi ladil a opravoval komp a já na něm nemohl 3 hodiny kvůli tobě dělat"