Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 9. dubna 2015

Ucho se utrhlo

Ucho na mém pomyslném džbánu, na němž je symbol "zaměstnání" se v úterý utrhlo, kdy jsem po své krátké dovolené zjistil, že moji prosbu o nainstalování softwaru na cca 15-ti PC kolegové nesplnili, ač k tomu neměli důvod a onen SW nainstalovali jen na 4 PC kdy jejich "majitelé" měli tu "drzost" je popohánět k akci.

Změřil jsem si to. Na nahrání onoho SW na jeden PC, jež byl zapnutý a přihlášený na obsluhu, mi trvalo 29 vteřin, tzn prostým roznásobením  lze zjistit,  že za nějakých 8 minut mohlo být v tom lepším případě hotovo.... Jenže mě to teď dodatečně  zabralo času víc, neboť jsem musel pracně zjišťovat, kde je vše v pořádku a kde ne.

Dnes jsem na ono téma mluvil se šéfem, tak uvidíme co z toho bude, osobně  bych nerad opakoval stav, kdy téměř omdlím na chodbě od psychického vyčerpání. Stačilo mi i to, že jsem se v úterý odpotácel domů a nějaké 2 hodiny o sobě nevěděl, kdy jsem se posléze "našel" na gauči, kam jsem zřejmě došel....

Teď večer si na záchodě kde řeším řídkou stolici neboť jsem si nedával pozor, co jím a piju, takže kombinace pivo-mléko-kafe spolu s jablky byla mnou spořádána ve velmi rychlém sledu. Sice včetně večeře, ale...

I to je jeden z důsledků mé psychické únavy, i dnes jsem "upadl" na gauč, byť jen na 30 minut...