Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 6. října 2015

Popošťuchování 3. - tentokrát z jiných stran

Dneškem se definitivně vyčerpala vlna předepsaných příspěvků, ale já stále nejsem s to nějak žít v relativní pohodě a opět dostávám hlášky, tentokrát od mého těla

Ptvní příznak je "smrtelná nemoc mužů na sedm" (=rýmička) což se mi snad nikdy nestalo takhle brzy před začátkem zimní sezóny, tedy jasná únava z nevyspání, která mě trápila už před první akcí spolku, jehož jméno se zde nevyslovuje.

Ostatně ke spolku se teď budu chvilku vracet, minimálně dvěma příspěvky.

Druhý příznak je opar na mém rtu. Na opary netrpím, ale když se mi nějaký objeví, tak už "to" je vážné. A ani se nedivím, dnes jsem 4 hodiny lítal po vedoucích a pomalu na kolenou je prosil, aby zkusili ušetřit, neboť v kapitole na tonery a papíry máme tak omezený limit, že už to snad ani víc nejde. Po čtyřech hodinách se mi podařilo "vybrečet" úsporu o 15000 listů, což je teoretická úspora na tonerech za 7500,- Kč. Včera jsem po pracovní době na kopírce, jejíž sestřičky už umírají na "ekonomickou neopravitelnost", dělal za sebou několikrát rozborku a sborku v blízkosti jednoho čidla, které se chová podivně - pokud na něj přijde papír ze spodního šuplíku zareaguje, pokud z horního, tak ne. Prostě nějaká ta desetinka milimetru v toleranci je větší, než by měla být. Anebo jsem na falešné stopě a blbne firmware kopírky. Taky by nebyla první...

Každopádně platí to, co jsem psal dříve - mám vyřazenou rychlost a dojíždím rozdělané úkoly, akorát to dojíždění trvá už moc dlouho.

A dnes mi X lidí řeklo, že nevypadám dobře - jasný příznak, že to budu muset vyležet...