Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 26. listopadu 2015

Můžu se na to .... ? Ne, nemohu

Od počátku listopadu jsme měli po celé republice na všech možných pobočkách začít připravovat počítače na převod do nového podpůrného systému (mimo jiné nová Windows Doména). Byl jsem kvůli tomu 3x v Praze - v září, říjnu a v půlce listopadu, kde jsme měli nafasovat plný návod a pomocné skripty

Nemusím dodávat, že návod si tvoříme za chodu a skripty nefungovaly. Až když jsem napsal ošklivý email, tak se ozval nějaký řadový odborník z firmy, který tedy ten skript opravil, tedy poté co ho celkem 3x přepracoval. Skript jsem pustil až dneska, tedy s osmidenním zpožděním. Teď běží a běží a kdoví kdy doběhne, protože poctivě běží přes všechny soubory na serveru, tak jsem to totiž pustil.

Kamarádka a kolegyně z práce mě sledovala na pobočce F* a protože mám za sebou už několikátou dvanáctihodinovou šichtu, nemohla si nepovšimnout že jsem bledý. Bodejť bych nebyl, když si situaci v práci a nedostatek spánku z důvodu nočního hraní her prostě udělal své (ostatně videjko z 23.listopadu napovídá, čeho se účastním jako začátečník - Space Engineers natáčejí grotesku...)

Zde se kamarádka ukázala jako správný kamarád (skoro bych se nebál říct - anděl strážný hlídající moje duševní zdraví), protože mě - po splnění jejích odpoledních povinností - vytáhla na kafe a v mém případě i na zmrzlinu a povídali si o všem a ničem, takže jsem mohl zapomenout na vztek a rozčarování z toho, že můj původní plán 5minut na jeden počítač se při mé dnešní celodenní akci změnilo na 5 počítačů za pět hodin, protože při každém z nich jsem našel nějaký průšvih, který byl potřeba řešit. Na závěr, kdy jsem dělal učebnu jsem skóre snížil na pět počítačů za hodinu. Jenže ani tak počet člověko-hodin proti počítačům nevychází - termín nesplníme....

Na tu chvilku v kavárně jsem na tyhlety problémy zapomněl a i ta hlava mě trochu přestala bolet...

Večer mě u počítače opět bolela, protože jsem si pokládal otázku z nadpisu dnešního postu. Zítra totiž konečně půjdu k doktorovi na kontrolu a pro bobulky a kdybych byl svině...