Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 8. února 2016

Kterak jsem měl vlčí mhu

Pohádky ovčí babičky - Kterak měl beránek vlčí mlhu


No, jenže já měl vlčí mhu poněkud jinou, méně úsměvnější. To nám tak na znovuotevřené oddělení nastoupila děvčata (ta, co byla úspěšně před třemi měsíci propuštěna), sedla si nám za počítače a ono ouha, v novém systému se nemohly přihlásit, ač jsem jim to připravil přímo polopaticky.

I sedl jsem za první počítač a jal se přihlašovat mým silným administrátorským účtem. A ono zasejc nic? To už mi začalo svítat a tak jsem se přihlásil na místní účet a ono opravdu - počítače byly nepřevedeny do nového systému....

Vypadl tak na mě kostlivec z oné pomyslné skříně a snad je mi i jedno, který že z mých kolegů byl tak příšerně líný, že v kanceláři se čtyřmi počítači převedl do nového systému ten jeden jediný, který byl obsazen dívkou, jež "omylem" nepropustili.

A to je konec pohádky :-(

No a já to nechápu, protože převod jednoho počítače trval minutu, takže zatímco běžela ona převodní rutina, mohl onen kolega krásně stihnout spustit převod i na těch zbývajících...