Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 14. července 2016

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? - návraty (1.)

Před pěti a skoro půl lety, přesněji 16. února 2011 jsem zahájil sérii "CSPP" článečkem "Co jsem to jenom (proboha) poslouchal?"...

Měl jsem dnes takovou zvláštní náladu, takže jsem si prošel vše se štítkem CSPP, tedy jak sérii "Co jsem to to jenom (proboha) poslouchal" ale také sérii "Po stopách zpěváků" obě vydávané značně nepravidelně - zvláště v posledních letech.

Každopádně jsem se vrátil až k prvnímu záznamu o Jasné Páce alias Hudbě Praha a škobrtl o záznam skladby, u něhož mi přijde, že nikdy oficiálně nevyšel na CDčku či jiném médiu. A snad i díky tomu jsem jej slyšel dnes poprvé (není to ale pravda - píseň vyšla minimálně na CD "DE GENERACE" v roce 2010)

Hudba Praha - Uleť [verze původní]




verze 2010Původní verze - 1988

Tři drobný kroky a teď - uleť!
Lehce se odraz a teď - uleť!
Pak trochu poskoč a teď - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť!

Leť, leť, leť - uleť!
Leť, leť, leť - uleť!
Leť, leť, leť - uleť!
Leť, leť, leť - uleť!

Rozběhni se a teď - uleť!
Zamávej rukama teď - uleť!
Odraz se nohama teď - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť!


Nadechni se a teď - uleť!
Zakloň hlavu a teď - uleť!
Už víš jak na to tak teď - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť!
Dva drobný kroky a teď - uleť!
Pak trochu poskoč a hned - uleť!
Zamávej rukama teď - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť!

Uleť teď - uleť!
Uleť teď - uleť!
Uleť teď - uleť!
Uleť teď - uleť!

Trochu se odraž a hned - uleť!
Pak jenom poskoč a teď - uleť!
Zavři oči a hned - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť!

Zakloň hlavu a teď - uleť!
Nadechni se a hned - uleť!
Už víš jak na to tak teď - uleť!
Vždyť je to snadný tak teď - uleť

Pro úplnost i novou verzi, kterou už si ale já osobně znovu neposlechnu :-(

Hudba Praha - Uleť [verze 2010]