Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 31. října 2016

OMSI: Poprvé v tramvaji

Docela jsem se těšil, až se mi podaří nasadit si tramvaj do hry OMSI (nebo si zajistit nějakou jinou hru, kde lze jezdit tramvají a případně i plnit nějaké úkoly), takže když se mi podařilo ve hře OMSI 2 na mapě Gladbeck v.6.0.3 rozpohybovat svoji první tramvaj, musel jsem si ji hned natočit na památku. A taky i proto, že na Youtube není žádný rozumný návod natožpak v češtině o tom, jak tramvaj dát na této mapě do pohybu. Dokonce mám dojem, že video s návodem v němčině z Youtube zmizelo, protože si jsem jist, že jsem ho viděl, podle něj jsem ostatně točil i svojí variantu.



Každopádně jsem si docela zajezdil, i když nyní, kdy už jsem investoval 15€ do plně funkčního modetu tramvaje jiné, vidím, že jsem se možná zcela zbytečně trápil s nedotaženým modelem tramvaje T6B5, který měl logicky své mouchy. Ono mezi námi, svoje mouchy má i model tramvaje, s nímž jezdím nyní a který bude vidět v dalších videích. Ale to už tak bývá.... Když nic jiného, tak jsem si alespoň pocvičil mozek :-)

Další tramvajová videa teprve přijdou na zveřejnění, video z linky 301 dokonce hned za týden. Aktuálně jedu v režimu jedno video za týden, takže než přijde na řadu video s mojí novou tramvají, tak to ještě potrvá, protože mám dost kousků předtočených