Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 24. března 2017

Můj první brífing

Pracuji pro (polo)tajnou organizaci,  jež má k dispozici technické výdobytky, lepší, než co má zbytek populace. Ono to má svůj důvod,  přeci jen naše zbraně by byly ošklivě zneužitelné. Naproti tomu náš líták, který nás přenese na místo zásahu by asi mohl být využit v civilním letectví.... A tak vlastně ne, ono by to přeci jen zneužitelné bylo ...

Svou pílí jsem se propracoval do prvního týmu a řšil zásahy. A proti čemu? Proti agresivním formám pokémonů. A že jich jen v Čechách bylo...

Každopádně jednoho dne takhle stojím na stupačce lítáku a kolem mě jsou všechny tři týmy. A právě já dneska vedu brífing, sice jen jako "mluvka", náš velitel stojí vedle mě, ale to je mi jedno. Jsem tu prostě jako ten zkušený několika boji ošlehaný bojovník, který ví, co jeden z týmů čeká. Takže stručně, rychle a jasně popíšu potřebnou taktiku, pak se zeptám, který z týmu tam poletí, ozve se mi trojka, že by to zvládla, hodí rychlé oko na velitele, který  neznatelně mrkne mým směrem, neboť ví, že jsem se na něj pootočil, no já já pak týmu dám zelenou, seskočím ze stupačky a tým odlétá do akce.

Ráno jsem se vzbudil s úsměvem a pocitem dobře yykonané práce, za kterou se nemusím stydět.

Jinak dobře mi tak, protože hraju Pokémon na mobilu, a tak dva tři pokémony si za ten den při chůzi z práce nebo do práce odlovím...