Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 8. května 2017

Akce spolku, jehož ... (2. díl)

Jak napíšu něco hezkého, že něco funguje, a pochválím to, přijde Osud a vysměje se mi do obličeje, načež ukáže, kdo je tu pánem ...

Akce spolku, jehož jméno se na blogu nevyslovuje, toho budiž zářným příkladem. Ke všemu dobrému se přidala zpráva, že se mi narodila praneteř, takže jsem si mohl kratince zatančit na louce tanec radosti.

A pak už to šlo jenom z kopce, protože se mi pokazilo losování turnaje na akci spolku takovým způsobem, že jsme museli jedno zápasové kolo posunout o 90 minut, abychom zrekonstruovali celý los v počítači, aby odpovídal skutečnosti. Navíc vznikaly i chyby při zapisování výsledků na papír :-(

To nebylo nic proti tomu, co se dělo večer protože když už šly děti spát a já po své večerní akci s malou skupinkou dětí taky, mentálně unaven, tak jsem byl přizván do skupiny výboru spolku, kde jsme byli seznámení, že je přetažená a přetížená naše hlavaska, účetní a i zbytkoví z výboru, kteří v něm opravdu pracují. A skončilo se nakonec u tématu, jak hrozitánsky špatně jsme sháněli letos kuchařku, takže jsme umluvili jednu, která prohlásila před lety, že s námi na velké akce nebude jezdit, pokud nejsme schopni dodržet základní pravidlo: "Klidně vám nechám v noci v kuchyni zbytky z večeře, abyste se mohli dojíst, ale ráno bude kuchyň čistá"

Takže máme kuchařku na akci na slib, že už budeme hodní, takže co udělá pán v klobouku druhý den ráno? Čili dnes? Jde nasrat kuchařku. Jaké to štěstí, že jsem byl v kuchyni, (kde jsem dostal kafe, pokecal si s kuchařkou, řekl jí novinky, ale současně jsem "pofackoval" špinavé hrnky do myčky - bacha umím ovládat průmyslovou myčku!!! :-D ) a nejenom že jsem byl v kuchyni, byl jsem na strategicky správném místě u dveří, kde nejméně s kafem překážím, takže když se vznítila jiskra, tak jsem okamžitě vyletěl,  pána s kloboukem vystrkal z kuchyně do jídelny, kde jsem ho zpucoval na téma, ať nám nerozčiluje jedinou kuchařku, kterou jsme si horko těžko sehnali a ať si zkusí na září sehnat jinou, že mu za to poděkujeme. A pokud se mu to nelíbí, ať si o tom promluví s hlavaskou, která s námi o tom včera diskutovala 3 hodiny.

O té doby pána s kloboukem nikdo neviděl (prozatím napíšu "doteď", u oběda uvidíme)

Takže máme přepracované lidi z výboru, máme nepracující lidi ve výboru, a do tohodle všeho přišel kluk z kontrolní komise, že stav ve výboru je nutno vypíchnout, ale současně uznával, že on sám není schopen vytvořit onen text tak, aby pracující výborníky nerozčílil. Sám uznával, že ať to napíšeme jakkoliv, tak lenochy to neosloví. A to byli demokraticky zvoleni...

Můžete hádat. Kdo to bude psát?