Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 20. září 2017

OMSI2: Další tramvajová mapa (1.)- K-Bergbahn

Jupí! Můžu si zase zajezdit něco nového! :-) A co víc, ta jednička v názvu příspěvku něco naznačuje! :-D

Ale pojďme k dnešní mapě, která vyšla oficiálně letos 12. září, takže mám skluz jen osmi dnů při jejím představování... Vytvořili jí stejní lidé, kteří tvoří mapu Gladbeck, ale dali jí nejenom zadarmo, ale je dokonce zveřejněná na Sourceforge, takže je tak zdarma a volně k předělání, jak jen může být.

K-Bergbahn mi Google překladač přeložil jako "horská železnice" a něco na tom bude, protože trasa sjíždí za 15 minut jízdy o celých třista výškových metrů, a několikrát přitom kříží silnici, kudy jezdí autobus, jež má více jak 95% trasy s tramvají společnou.



Na trase se dá zažít pár překvapení, některá jen po cestě nahoru (kterou jsem netočit z tramvaje, neb mám v plánu natočit při jízdě nahoru právě tu autobusovou linku), což jsem zjistil až dodatečně, protože jak říkám ve videu, linku jsem si osobně ještě pořádně neprojel a už jsem se dal do natáčení videa...