Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 28. března 2018

OMSI2: Linka 10 na mapě EBS+SCH (1/3)

Kamarádka viděla jeden ze záznamů, jež jsem chtěl použít na linku 10, konkrétně na její první polovinu a hodně jí zaujalo údolí u jednoho hezkého mostu, takže první odkaz na ono video povede právě do tohoto času :-)

Přejezd přes most a závěrečné točení na trojúhelníku (trianglu)


Linku jsem jel celkem třikrát oběma směry, přičemž poprvé jsem - očekávatelně - bojoval právěš s tím koncem, protože má verze linky končila na vratném trojúhelníku, tedy na čemsi, kde se dá tramvaj otočit do protisměru. Aktuálně se takhle v Praze točí historická linka č. 23 na jedné z konečných, takže i v reálu se s tím (ještě) jde setkat, obvykle se totiž toto otáčení používá spíše jako nouzové či dočasné. Alespoň já jsem měl to štěstí se setkávat spíše s touto variantou...

No prostě  teorii jsem znal, otázkou bylo, jak je to namodelováno ve hře OMSI (očekávatelně zjednodušeně) takže jsem si napoprvé zabojoval, a pro jistotu si to prozkoušel i napodruhé.To už jsem nabyl jistou, že vím jak na to a jel to napotřetí. Hra kupodivu držela..

No a jak to tak bývá, malá nervozitka, a jak to šlo naživo, tak se stalo to, že jsem dveře před couváním místo zavření přepnul do režimu otevírání na výzvu, kdy se mi sice dveře během chvilky zavřely, ale nezajistily.  Už jsem to nepřetáčel :-)


Plný záznam: