Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 6. září 2014

Akce pro dospělé a spánek

Už popáté (kdybych jednou nevynechal, takže počtvrté) jsem se ocitl na akci pro dospělé a samozřejmě to na vypadá trošičku jinak, než na akcích, které se pořádají pro děti. Poznat rozdíl je docela jednoduché a pro ty co čtou mé zápisky je to jak známá hádanka.

Ano, rozdíl je v slově "alkohol". Ostatně i můj ranní sen Průvodčí na kosmické lodi v podstatě reagoval na dění, které se jistojistě rozjelo po skončení oficiální části pátečního programu, u čehož jsem už nebyl, neboť jsem si objednal nocleh mimo, doufajíc, že tady budu mít klid na pro mne potřebných sedm hodin.

Prohádal jsem však chování ostatních obyvatel oné nocležny, kteří obdrželi stejnoou informaci jako já, tedy že ji máme celou pro sebe, takže hluboko po jedenácté hodině večerní nedbali nočního klidu ... a můžete hádat, kam šel můj spánek. Dnes totéž.

Jsou situace, kdy jsem rád, že jsem "skřivan" a vstávám brzy, avšak potřeba jít díky tomu zavčasu spát se s těmito situacemi střetává až příliš spolehlivě :-(