Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 30. března 2018

OMSI2: Linka 10 na mapě EBS+SCH (2/3)

Předchozí díl: Linka 10 na mapě EBS+SCH (1/3)

Dnes si ukážeme pokračování jízdy do Schönau, na což jsem si vzal novou tramvaj, respektive soupravu tramvají a z Eberlinsee si to zajel znovu. Ale už se mi to nechtělo znovu dávat do videa, takže pokud je tu na blogu někdo, kdo by chtěl vidět, je to v předchozím díle

Dnešní video opět začíná u mostu přes údolí a plynule pokračuje až na konečnou, kde opět záznam končí, já sám si to - s přestávkami kvůli návštěvám u mě doma - pak dojel i zpět, ale je to dlouhé - linka má přesně hodinu...

Ale zpět k videu: Hned po vyjetí z Buchtalu mě začal jímat strach z toho, co se stane, když na jednokolejném úsek proti mě pojede další tramvaj. Nezdá se to, ale občas se do hry umím vžít, že to beru vážněji, navíc když vím, jak to programátor mapy musel "zfušovat" aby mu zabezpečovací zařízení alespoň trošku fungovalo reálně....

V simulátoru by z té srážky byly jen minusové body....



Příště: Noční verze linky 10